EPM is gegroeid van een kleine naar een middelgrote organisatie. Die groei is voor een belangrijk deel te danken aan onze afdeling Service en Onderhoud. De ontwikkelingen in de markt, de specifieke vragen vanuit die markt én de vragen van onze klanten hebben ervoor gezorgd dat onze dienstverlening op het gebied van service, beheer en onderhoud van een zeer hoog kwaliteitsniveau is.

EPM: lokaal betrokken

Al werken we in heel Nederland, EPM vindt lokale betrokkenheid belangrijk. Het merendeel  van onze medewerkers komt uit Limburg. Daardoor zijn ze goed op de hoogte van de verschillende gebruiken en gewoontes. Vooral in de zorgsector is gebleken dat deze bekendheid met de regio de sociale verhoudingen zeer ten goede komt. Daarom doet EPM – net als onze opdrachtgevers – dagelijks graag een beroep op het inlevingsvermogen van onze medewerkers. Dit naast hun kennis, creativiteit en inzet.

24 uursservice

Er kan altijd een storing optreden, ook in goed onderhouden installaties. Onze 24 uursservice is permanent beschikbaar, ook in het weekend en tijdens feestdagen. Klanten van EPM kunnen exclusief gebruikmaken van deze 24 uursservice, die geldt voor al onze bedrijfsonderdelen.

Recente referenties service & onderhoud

Bekijk alle referenties