Service en onderhoud LED installaties

EPM is gegroeid van een kleine naar een middelgrote organisatie. Die groei is mede te danken aan ons onderdeel Service & Onderhoud. De ontwikkelingen in de markt, de specifieke vragen vanuit die markt én de vragen van onze klanten hebben ervoor gezorgd dat onze dienstverlening op het gebied van service, beheer & onderhoud van een zeer hoog kwaliteitsniveau is.

EPM: lokaal betrokken

Al werken we in heel Nederland; EPM vindt lokale betrokkenheid belangrijk. Het merendeel van onze medewerkers komt uit Limburg. Daardoor zijn ze goed op de hoogte van de verschillende gebruiken en gewoontes. Vooral in de zorgsector is gebleken dat deze bekendheid met de regio de sociale verhoudingen versterkt. Daarom doet EPM (net als onze opdrachtgevers) dagelijks graag een beroep op de kennis, creativiteit en inzet van onze medewerkers.

Van beheer en onderhoud tot aan de specifieke technische kennis en de bijbehorende service. Al uw vragen ná de oplevering van een project komen op de juiste plaats terecht. EPM heeft geïnvesteerd in een snelle afhandeling van bijvoorbeeld een hulpvraag of het beantwoorden van specifieke technische vragen. Tevens worden alle inspectiewerkzaamheden en onderhoud gerelateerde zaken ingepland, uitgevoerd en professioneel afgehandeld door bijvoorbeeld het aanreiken van een rapportage of een certificaat. Of het gaat over gepland onderhoud, een spoedstoring en klacht, kortom alle kleine snelle doch ook contractuele zaken op elektrotechnisch als ook op beveiligingsgebied worden door de afdeling Service en Onderhoud ter hand genomen en opgelost. Hieronder valt natuurlijk ook onze 24/7 storingsdienst.

24/7

Er kan altijd een storing optreden buiten kantooruren, ook in goed onderhouden installaties. Onze 24-uursservice is permanent beschikbaar, ook in het weekend en tijdens feestdagen. Klanten van EPM kunnen hier exclusief gebruik van maken.

Recente referenties service & onderhoud

Bekijk alle referenties